Veelgestelde vragen
1. De klant vraagt via de website offertes aan voor zijn project.
2. Wanneer er een aanvraag is die binnen uw criteria valt, ontvangt u deze in de mailbox.
3. In deze e-mail vind u de omschrijving van het project en kunt u via een knop de volledige gegevens opvragen. Kortom: spreekt de offerte aanvraag aan? Dan pas kiest u ervoor om erop te reageren.
4. Kort na het klikken op de knop ontvangt u de volledige offerte aanvraag en is het aan u om de klant zo goed mogelijk te helpen. Voor het ontvangen van de volledige offerte aanvraag zijn 3 credits benodigd.
5. In de volledige offerte vind u alle contactgegevens van de klant. Het contact zal volledig buiten Offerteplek plaatsvinden. Een akkoord met de klant en de eventuele prijsafspraak is bij ons niet bekend en wordt ook niet geregistreerd.
Offerteplek kan met recht zeggen dat wij de goedkoopste in de markt zijn.
Bij Offerteplek kunnen credits worden gekocht die inwisselbaar zijn voor offerte aanvragen. Daarnaast zijn er abonnementen met hele scherpe prijzen.
Meer klussen gezocht en bent u benieuwd naar de exacte kosten? Meld u dan vandaag nog aan.
Dit is op voorhand moeilijk te zeggen. Dit verschilt per branche. Desalniettemin werken wij er hard aan om zoveel mogelijk offerte aanvragen uw kant op te sturen.
Per mail ontvangt u verschillende offerte aanvragen. U kunt zelf bepalen op welke aanvragen u wel, en op welke aanvragen u niet reageert. Het opvragen van de volledige klant gegevens is mogelijk voor 3 credits. De exacte prijs van een volledige offerte aanvragen hangt af van het gekozen credit pakket of abonnement.
Bij Offerteplek kunt u eenvoudig betalen met iDeal, Paypal en creditcard.